Monday, December 17, 2007

Karyawan Keluang Man (tribute kreditline)



Ramai jugak nak tahu siapa yang original bikin Keluang Man kat Malaysia ni. Ada 2 team sebenarnya. Satu dari tahun 1997-2001 (team asal) dan satu lagi team (2001-2002)yang ditubuhkan setelah team asal berpindah ke produksi baru - Quest Animation Sdn. Bhd. Team yang kedua tu aku tak tahu sangat perkembangannya kerana aku dah tak tengok pun kat TV cerita-cerita Keluang Man yang keluar setelah aku turut meninggalkan Studio UAS pada Febuari 2001.

3 comments:

Man Kuala said...

Cayalah! Ini yang kita cari!

azlin JB said...

Wah! Nama Rizal Yackob pun ada yer?
Awak ni kawan dia yer?
He he sajer je menyibuk semeta.

Marnina said...

Well said.