Monday, November 24, 2008

Takdak JOB!!


Hari ni ada orang tanya aku, Orang: Wei, kau takde Job ye sekarang? Aku: Eh ada, ada. Mana boleh takde. Orang : Habih tu ada orang kata kau dengan geng-geng kau takde Job, bisnes mampus. Aku: Serabut. Pening jugak memikir bab Takde Job ni. Heran pun ada jugak. Yang aku sebok memanjang hari-hari tu, aku tengah buat apa? Kulu kilir aku pegi tu aku buat apa? Aku rasa buat JOB la tu kan? Teringat pesan Luqman pada anaknya, jangan diikut redha manusia, fikirkan redha Allah. Aku: Habis? Orang: Entahle Yop! Orang yang kabo kat aku.

*Percaya tak korang kalau aku kata aku lukis serabut otak ni mula pada titik Ungu tu, habisnya kat titik merah tu? Cuba cek betul2!*

3 comments:

tembakau said...

sapa mamat tu mei? kurang ajar sungguh. aku yg tak semena2 jadi serabut sbb lukisan ko! hahaha

Nuox said...

penin dah aku. percaya pi laa. ulang pertanyaan "de temb", sapa tu??

≥(►_◄)≤

aMeir said...

Kah kah kah. Tabik Tuan Syed Sigaraga. Jangan marah ha.. kalau marah anakanda jual.