Friday, August 21, 2009

Salam Ramadhan 1430H


Ramadhan datang lagi! Teringat pulak aku kat cik lie dan cik jamal. Ha.. cikdon pun jugak. Bukan apa, kami selalu sama-sama berbuka kat studio Usop tu dulu. Selalunya ciklie akan ajak aku pi Jalan Raja Alang Kg Baru tu. Ada pasar ramadhan kat situ. Kitorang beli kat situ bawak balik ke studio. Berbuka bersama. Fuh syahdunya..tak terkata aku dan tak tertulis kat sini. Lupa la...

5 comments:

tukangkomputersekolah said...

Salam Bro.
Saya merupakan salah seorang peminat siri animasi pertama Malaysia, siri Usop Sontorian.
Masa tue teknologi Malaysia masih lagi ketinggalan. Memang susah kalo nak buat kartun. Sekarang ni dah senang skit sebab dah ada Flash.
Harap - harap abang boleh cerita dengan secara detail tentang teknologi yang Kharisma gunakan untuk terbitkan siri Usop Sontorian nie.
Terima Kasih.

aMeir said...

Salam. Insya Allah, bila kenangan makin kuat beserta azam yang jitu dan rajin datang menerjah jemari untuk menaip.

Tapi kami sering adakan bengkel animasi yang mana di dalamnya terdapat satu sesi sejarah animasi Malaysia.

layari www.carikami.com

Tunsiber said...

ho..ho.....tu dia.....meloncat dengan lebih tinggi.......

syed mohamed bin syed hassan (jen) said...

wa nak ajak lu bergelak ketawe kat blog gua..

Mat Jenin Kota! said...

salam, lama x dtg blog ni..jom jengah blog saye kalu nk tgk betapa kaki ciplak nye indon ni