Thursday, July 31, 2008

Kami Mula ke Pesta Konvo !



Alhamdulillah.

Dengan berlapang dada kami mula menjelajah ke Universiti tempatan untuk beramah mesra dan bersuaikenal sambil mempromosikan beberapa produk kartun dan animasi tempatan. Gerakan kartunis dan animator yang diberi nama Animators Artworks dan Malasian Cartoon Parade ( MCP ) akan turut serta dengan sekreteriat Universiti berkenaan bagi menganjurkan beberapa acara seperti Pertandingan Lukisan, Peraduan Mari Mewarna, Reka Dialog Kartun sesi melukis Karikatur serta Sesi Ramah Mesra. Tahun ini juga merupakan tahun ke sepuluh Ulangtahun Tayangan Siaran Animasi Keluang Man di TV kita. Kami juga berhasrat untuk berkongsi sejarah tersebut dengan warga peminat kartun sekelian melalui pameran koleksi artwork ( hasil seni ) lakaran Keluang Man yang selama ini dapat kami kumpulkan daripada para pelukis asal yang sedikit sebanyak masih lagi menyimpannya sebagai koleksi peribadi.

Berikut jadual ringkas kami:

29 Julai - 5 Ogos : Aikol Book Carnival 2008 ( Aikol UIA ) Masa 11 pagi - 6 Ptg.
4 Ogos - 10 Ogos : Ekspo Konvokesyen UM. Masa 11 pagi - 10 Malam.
6 Ogos - 12 Ogos : Pesta Konvo UKM. Masa 11 pagi - 10 malam.
16 Ogos - 24 Ogos : Kids Fun Week. Zoo Negara Malaysia. Masa : 9 pagi - 5 Ptg.
21 Ogos- 27 Ogos : Pesta Konvo UIA. Masa 11 pagi - 10 malam.

Temui kami di sana dan dapatkan juga bermacam koleksi produk kartun tempatan. Ceriakan hari kita dengan kartun tempatan.

16 comments:

Jon said...

wah!!! hebat!! hebat!!! syabas...THE ONLY JOY IN THE WORLD IS TO BEGIN...

eMy said...

assalammualaikum..
sy jasmaine dari Universiti Teknologi PETRONAS (UTP)..kami akn mngadakn event bkaitan digital arts..mcm mane sy nk contact encik ye...
jika boleh.. sila reply di email:

dac@medtech.org.my

terima kasih byk2..

Anonymous said...

Ko buat t-shirt Kman ni ada copyright ke? Buleh kena saman ni klau tak mintak izin dari copyright owner keluangman!! dok lokap nanti!

Anonymous said...

Tak silap aku kman ni hak milik UAS animation kan? Ko ada syer ngan diorg ke?

brader joe said...

alahh..tu t-shirt kartun Aie tu belambak2 org jual. ada syer ke? orang tak kecoh plak. apasal ek?

Presiden Original Member said...

Dalam kajian aku la, Hak Keluang Man memang kepunyaan UAS Animation / Natashah Datuk Md Noor.

Tapi kami pun ada hak sebab kami dah tubuhkan Kelab Keluang Man original member. Dan kami hanya akan menjual atau mengadakan jualan sesama ahli kelab. Ini yang kami namakan memilik rakyatkan Keluang Man.

Anonymous said...

Sebab tu la En.Aie dh buat kopiright dia so dia ada hak nk saman sape2 yd ciplak katun dia bodoh! Bodoh btul la org melayu ni tau nk ciplak je.. sndri xnk cipta buatla identiti ko sndrik!! ni asyik nk amik org punya je nmpak sgt tak kreatif BODOHH!!

Anonymous said...

So pesanan aku pada org2 yg suka aniaya org lain utk kpentingan diri sendri tunggu la pembalasan dari ALLAH! atau dh kna pun..kui kui kui..

Presiden Original Member said...

Aik.. buat kelab "bekas karyawan" keluang man pun tak bley ke? Nak kena angkat sumpah la pulak ni..

Keluang Man said...

Sapa yang bodoh? Sapa yang dah kena? Sapa yang kena naya? Nantikan dalam Keluang Man the Movie.

aMeir said...

Oo Lupa nak bagitau. Kami ada produk "sendiri" Koleksi Amir-Amira.

AMINASI said...

Aku keliru la korang sume ni. Apa yang gaduh-gaduh sampai membodoh tu? Hak apenyer? Hak ape? Naye? Sape naye? Poning palo den ni. Mamat yang buat blog ni, oncik ameir bukan krew Keluang man ko? Dio tak buleh ko nak dapek sikit manfaat dari bendo yang dio dan kawan-kawan eh buat maso dulu-dulu tu? Bukan eh dio lukih balik katun tu, dio cumo kaba en kek orang ramai bawo dio tu la antaro krew-krew yang masih lagi eh bernapeh, masih lagi eh punyo kedorat, masih lagi punyo raso cinto pado karya yang rakyat sumo suko. Ha tu yo. Udah sano sini orang panggey, hah poie la oncik ameir ngan kawan-kawan eh tu buat pameran apo yang patut. Jua-jua la sket apo yang ado, apo yang buleh buat duit. Korang ni sajo dongki...
Udah, bulan poso, tak baek cakap BODOH. Karang kurang lak pahlo tu.

Abg. Rahim said...

Apalah ko ni anonymous..nampak sangat kau ni penakut. bubuh la nama betul kalau dah pandai sangat. org mcm kau ni memang cakap aja berapi..habuk tarak...LU PIKIR LA SENDIRIII...
maaf zohir n bathin.

Zaidi69 said...

alahai mangkuk mana la yg cakap bodoh tuh sedap2 bapak dia je. muka mcm sampah masyarakat je aku tgk. nak bodohkan org..huhu..jangan marah ya sampah masyarakat..

Anonymous said...

ala yg cakap bodoh tu pun bodoh jugak dia ingat dia ckp camtu tak kena balasan tuhan.yg dia sibok pasal keluangman tu apahal.ke dia yg teraniaya so dia dengki la dgn orang yg nak membangun ni tanpa pertolongan entah sesapa.aku rasa yg cakap bodoh ni entah entah kerja dia orang yg tolong carikan kalau tak dia sanggup memperlekehkan orang melayu yg nak membangun dgn diri sendri.jangan ludah jilat balik sudah la

syed Azuar said...

kepada Anonymous yang bodoh tak reti tentang copyright tu gi masuk tadika dulu la....
hehehe...