Tuesday, April 3, 2007

Cara Kami Buat Animasi

Ni le kira lebih kurang cara aku dan kawan-kawan aku diajar untuk buat naimasi. Mungkin tak sama dengan apa yang korang dah tahu, mungkin jugak sama, ntah aku pun tak tahu, tapi cara macam ni la yang aku belajar sejak tahun 1994 dan terus mempraktikkannya hingga sekarang.


5 comments:

Tunsiber said...

Waa...nak belajar juga....

Anonymous said...

aku seperti mengenali lenggok bahasa mu. Seperti biasa kukenal, seperti biasa kujumpa. Teruskan blog mu wahai Husein..

jonjenin said...

thanks atas sikit ilmu yang ko turunkan tu...terlalu besar maknanyer buat insan spt aku yang teringin nak belajar buat animasi...hihihiii..bleh ke aku???

Amir Hamzah Hashim said...

meh la join aku minum teh.

jonjenin said...

insyallah...jumpa kita nanti kawan.